heydarali
فهرست دوستان
      صفحه 1 از 12 ( 180 دوست)  < 1 2 3 4 5   >  
از نگاه ديگران
فرستنده : نرگس   يكشنبه 94/7/12
نرگس
سلام دوسته خوبم تولدتون مبارک
فرستنده : عظيمي پور   يكشنبه 93/7/20
عظيمي پور
نصيحت کردن در خانواده‌ها بايد سامان دهي بشه.
​ يعني مثل معاينه فني يه برچسب بزنن روت که قبلاً نصيحت شدي، دوباره يکي نياد در مورد همون موضوع حرف بزنه...
    صفحه 1 از 1 ( 2 نظر)  < 1 >  
مشخصات
heydarali

نام: heydarali
جنسيت: مرد
استان محل سكونت: قم
شهر: قم
زبان: فارسي
تاريخ تولد: 13 / دي / 1364
سن : 38 سال و 3 ماه و 16 روز
تاريخ عضويت: 93/6/10
سن وبلاگ : 9 سال و 7 ماه و 18 روز
وضعيت تاهل: متاهل
تحصيلات: فوق ليسانس

درباره خودم: جيره خوار امام زمان -عجل الله- نام سايتي است که تحت نظر حجت الاسلام عبدالرضا نظري و در دو بخش فعاليت مي کند: 1. بيان مطالب زيباي ديني بويژه نکته هايي پيرامون ارزش طلبگي و تقدس لباس روحانيت. 2. معرفي آثار و کتب حجت الاسلام نظري. با لطف خداي کريم تاکنون توانسته‌ايم سه کتاب (قرآن را درست بخوانيم) با موضوع آموزش روخواني و روانخواني با سبکي متن محور و (نماز را درست بخوانيم) با موضوع آموزش قرائت صحيح نماز مطابق با فتواي مراجع عظام، كه براي سومين بار تجديد چاپ شده‌اند. و نيز (همراه صَرف) با موضوع كتاب كار صَرف ساده؛ سبكي كاربردي در نوشتن تجزيه و تصريف اسماء و افعال قرآني و روايي را به مؤمنين معرفي کنيم. نگاشته‌اي پژوهشي قرآني به نام (جلب محبت الهي) نيز از همين نويسنده در راه است. ما نيز مانند نازنيناني که به دنبال جذب محبت الهي هستند، منتظر آراسته شدن آن به زيور طبع مي‌مانيم.
توضيح: جيره خوار امام زمان -عجل الله- نام سايتي است که تحت نظر حجت الاسلام عبدالرضا نظري و در دو بخش فعاليت مي کند: 1. بيان مطالب زيباي ديني بويژه نکته هايي پيرامون ارزش طلبگي و تقدس لباس روحانيت. 2. معرفي آثار و کتب حجت الاسلام نظري. با لطف خداي کريم تاکنون توانسته‌ايم سه کتاب (قرآن را درست بخوانيم) با موضوع آموزش روخواني و روانخواني با سبکي جيره خوار امام زمان -عجل الله- نام سايتي است که تحت نظر حجت الاسلام عبدالرضا نظري و در دو بخش فعاليت مي کند: 1. بيان مطالب زيباي ديني بويژه نکته هايي پيرامون ارزش طلبگي و تقدس لباس روحانيت. 2. معرفي آثار و کتب حجت الاسلام نظري. با لطف خداي کريم تاکنون توانسته‌ايم سه کتاب (قرآن را درست بخوانيم) با موضوع آموزش روخواني و روانخواني با سبکي متن محور و (نماز را درست بخوانيم) با موضوع آموزش قرائت صحيح نماز مطابق با فتواي مراجع عظام، كه براي سومين بار تجديد چاپ شده‌اند. و نيز (همراه صَرف) با موضوع كتاب كار صَرف ساده؛ سبكي كاربردي در نوشتن تجزيه و تصريف اسماء و افعال قرآني و روايي را به مؤمنين معرفي کنيم. نگاشته‌اي پژوهشي قرآني به نام (جلب محبت الهي) نيز از همين نويسنده در راه است. ما نيز مانند نازنيناني که به دنبال جذب محبت الهي هستند، منتظر آراسته شدن آن به زيور طبع مي‌مانيم.
بهترين حرف: رسول خدا صلي الله عليه و آله خطاب به اميرمؤمنان عليه السلام فرمود: هر گاه ديدى مردم به مستحبّات اشتغال دارند، تو به کامل ساختن واجبات بپرداز. (غررالحکم، حديث 3793) يکي از واجبات نماز، که بين نمازگزاران غريب واقع شده است، مسأله به عربي صحيح خواندن الفاظ و ذکرهاي نماز است؛ در حالي‌که يادگيري و عمل به آن، آسان و باعث زينت نماز است. کتاب (نماز را درست بخوانيم) در راستاي غباررويي از اين واجب، نوشته شده و اکنون به لطف الهي، به چاپ سوم رسيده است. در کشوري که بر اساس اسلام، اداره مي‌شود، همه مردم بايد قادر به خواندنِ درستِ قرآن کريم باشند. (امام خامنه‌اي - دام ظلّه-) با اينکه تلاش بسياري در جهت آموزش قرائت صحيح قرآن کريم شده است، اما بازهم شاهد عدم توانايي عده‌اي قابل توجه از مردم، در زمينه صحيح‌خواني متن کتاب وحي هستيم. کتاب (قرآن را درست بخوانيم) در راستاي اعتلاء فرهنگ صحيح‌خواني قرآن کريم، نوشته شده و اکنون به لطف الهي، به چاپ سوم رسيده است.


ParsiBlog.com ® © 2010